Дидо от Deep Zone дойде в Южния парк, заедно със съпругата си Албена и 8 месечния Кристиян. Те първи усетиха удобството на съоръженията. “Смятам, че това е една прекрасна инициатива, която ще улесни достъпа на майки с деца до парковете”, каза DJ Диян.
Целта ни е младите майки и бащи да имат възможност за по-приятни разходки, същото се отнася за възрастните или инвалидите. От друга страна даваме знак на общините и на другите институции, че е редно да се правят такива инициативи. Те са малки, но са важни, каза Теофан Германов, R.E.D фен.
R.E.D. е кампания за социална активност на младите хора в България. Тя стартира преди два месеца със сайта red-bg.net. Всяка седмица в ексклузивен чат на сайта гостуват известни личности от България. Идеята за създаване на сайта възниква по време на Red Line турнето на Deep Zone и DJ Baltazar през есента на 2007 г. R.E.D. беше подкрепена и от депутата Кирил Добрев.