Начало » Лайфстайл » Рекламистът, украсил с мустачки от мляко световните топмодели и фотографът на Versace идват у нас за “разпродажба на идеи” през ноември

Лайфстайл


Рекламистът, украсил с мустачки от мляко световните топмодели и фотографът на Versace идват у нас за “разпродажба на идеи” през ноември Рекламистът, украсил с мустачки от мляко световните топмодели и фотографът на Versace идват у нас за “разпродажба на идеи” през ноември

25 Октомври 2008 Infotech.bg   |  Коментари [0] Категория › Лайфстайл

   increase  decrease

Супер оригинална е концепцията на рекламния Admall 2008, който ще се проведе в Интер Експо център от 5 до 8 ноември. Фестивалът на Рекламодателя ще се проведе под формата на “пазар на идеи” и ще даде възможност на рекламодатели да се срещнат с рекламни и ПР агенции и журналисти, като едновременно с това почерпят световен опит. Под формата на лекции и уъркшопове ще протече фестивала, но няма да се ограничи само с това. Пърформанс на известния фотограф на Versace Стефано Опо, който ще снима на живо пред публика, уникално парти, което ще е осветено само от фаровете на лимузини, грандиозно откриване и серия от партита, на които ще се смесят лукс, блясък и хаосът на творческата атмосфера, ще ви пренесат в света на божествените идеи. Истинска плеяда от световни звезди ще изсипе най-доброто от своите познания и опит върху “простосмъртните” по време на Рекламния Mall.

Сред тях са «отговорникът» цяла Америка да пие Будвайзер, който украси с мустачки от мляко световните топмодели Тод Грант (партньор и креативен директор в независимата Cole&Weber United, Сиатъл), фотографът на Версаче Стефано Опо, създал най-добрите принтове в Европа за последните две години, работил за имена като Симпли Ред, Дюран Дюран, Ерос Рамацоти, Боб Гелдоф, Бой Джордж и др., бразилецът, направил от дизайна на Nike цяла легенда, обявен за най-добрият дизайнер в света под 27 години Гилермо Борше, управителят на училището по визуални изкуства в Ню Йорк Ричард Уайлд и неговата съпруга, които знаят всичко за печеленето на пари чрез нестандартна визуална комуникация и ПР-ка от Ню Йорк Саманта Дидженаро, свежа и готина като съименничката си от „Сексът и градът”, която ще издаде тайните на многобройните си ПР успехи в най-динамичния град в света.

Световните гости страхотно са харесали уникалната идея на “Фестивала на Рекламодателя” - Admall 2008 за «разпродажба» на идеи, обвързана с визията за големия mall, тъй като до момента тя се реализира за първи път в света. Идеята на организаторите е mall-ът да стане ежегодна традиция, на която да обменят опит рекламодатели и агенции от цял свят

Прочетено: 2484 пъти



 

Хумор и забава

- Мамо, наистина ли пилешката супа помага при простуда?
- Да, сине.
- И защо?
- Защото в пилето има много антибиотици.