Начало » Технологии » Мсвят е новият партньор на M-Тел
Технологии
Мсвят е новият партньор на M-Тел
15 Август 2007 M-Тел Коментари [3] Категория Технологии
Още 50 магазина вече обслужват клиентите на българския мобилен оператор
От вчера М-Тел стартира дейността си с нов търговски представител - Мсвят. Така магазините, които предлагат продукти и услуги на мобилния оператор в страната, се увеличиха с още 50.
Като ексклузивен представител на М-Тел, Мсвят започна продажбата на всички услуги на мобилния оператор - както Prima карти и ваучери, така и SIM карти с месечен договор. С общо 181 партньорски, както и 165 собствени магазина, продуктите и услугите на М-Тел вече се предлагат в 346 търговски обекта в цялата страна.
„Когато дойдох в М-Тел обещах – както на клиентите ни, така и на нашите конкуренти, интересни времена в мобилните комуникации. Днес, само три месеца по-късно, виждаме първите резултати. Сключихме споразумение със силен партньор, който сериозно ще подкрепи плановете ни за разширяване на търговската мрежа и предоставянето на качествени услуги във все повече точки на страната”, каза Андреас Майерхофер, главен маркетингов директор на М-Тел.
„Преминахме през труден период в последната година, защото заложихме на губеща карта. Днес обаче съм щастлив да кажа, че сме с най-добрия партньор, с който съм мечтал да работя от самото създаване на веригата и с който съм убеден, че ще продължим да се развиваме изключително успешно”, каза Калин Русев, собственик на Мсвят.
Снимка:
Управителят на Мсвят Калин Русев и първият клиент в магазина на Мсвят - Мисис Свят 2004 Румяна
Маринова
Прочетено: 26944 пъти
Коментари
30 Януари 2009 Поли Стоилова:
Това е най яката фирма за мобилни технологий с най готините хора които работят за тази фирма .
27 Декември 2007 velko:
ne vigdam nikakvi promotsij na M-TEl
20 Октомври 2007 Румен Недялков-rn59@abv.bg:
На дата 26,09,07. в магазина на Мсвят в гр. Пазарджик сключих едногодишен договор №Н0027150"Relax500".След като ми обясниха за условията на договора , два пъти попитах мога ли да оставя валидната си "прима"0888082072 или0887815366, но те ми отговориха,че мога но не е необходимо тъй като не се заплаща новата карта.Да ама не.Получих сметка за мес. такси +11,88 заSIM.Незнанието на персонала не е оправдание с което да подвеждат и заблуждават клиентите.Това уронва авторитета и прави лоша реклама на фирмата.Та въпроса ми е към управителя г-н Калин Русев това редно ли е и така ли се привличат клиенти?
Още от същата категория
- Проект GAZELLE „Стимулиране развитието на иновативни МСП с висок потенциал за растеж“ - основни дейности и резултати
- Конференция „Подкрепа за иновации и растеж: Откриване на нови пътища към финансиране“
- Защо да предпочетете настолен геймърски компютър
- Кои са факторите, които влияят върху технологичния напредък?
- Как да предпазите дисплея на своя iPhone
- Осветление на витрини
- Какви модели фенери за глава ще намерите във 4sales
- Алтерко Роботикс с рекордни поръчки на новия революционен продукт Shelly Motion
- 3 мита за прахосмукачките роботи
- Европейска седмица за иновации, информационни технологии и бизнес стартира на 21-ви септември