Начало » Лайфстайл » Креативният директор на Google ще оценява рекламистката Мария Маслева

Лайфстайл


Креативният директор на Google  ще оценява рекламистката Мария Маслева Креативният директор на Google ще оценява рекламистката Мария Маслева

07 Май 2008 Infotech.bg   |  Коментари [0] Категория › Лайфстайл

   increase  decrease

Известната българска рекламистка заминава утре за рекламните „Оскари” в САЩ.

Шефката на рекламна агенция График Дизайн Студио ще участва в тазгодишното 49то издание на световно известния фестивал за интерактивна реклама и дизайн Clio Awards, който ще се проведе от 14 до 17 май в South Beach, Маями, Флорида и по мащабите си в рекламния бизнес съответства на филмовите награди „Оскар”. Журито на тазгодишното издание на Clio Awards е съставено от професионалисти, чиято работа е символ на индивидуалното, оригиналното и различното. Сред тях са креативния директор на Saatchi & Saatchi (New York) – Icaro Doria, както и креативния директор на Google – Robert Wong (New York). Посещаван от водещи лидери в рекламния бизнес, фестивалът предлага 4 дни в в Gansevoort South Hotel в South Beach, през които ще могат да се видят най-добрите креативни решения, както и най-талантливите в рекламната индустрия.

Рекламната агенция на Мария Маслева - График Дизайн Студио кандидатства за една от престижните Clio статуетки в раздела „Дизайн на опаковка” с дизайна на вино Ширто, произведено от Дион Винари.

Мария Маслева работи в областта на рекламата от 12 г. Завършила е Националната Художествена Академия. Работи като рекламен сътрудник на "Атлантически клуб в България" за периода 1994-1996. Арт директор в "Тектон Интермедиа" 1997-1999, завежда отдел "Реклама" в "Джи Ви Ел - България Холдинг", където създава корпоративния имидж на фирмите "Жокер медиа", "Даунтаун", хляб "Бонус" и др. Работила е за популяризирането на руската култура в България - конкретно за гастролите на Болшой театр, Йосиф Кобзон, Алла Пугачова, Никита Михалков и др. и за редица БГ изпълнители като група Каффе, група Сленг, Графа и др. През 2005г. Мария прави самостоятелна рекламна агенция "График Дизайн Студио", където към днешна дата ръководи екип от множество квалифицирани специалисти в областта на дизайна и рекламата. Носител е на 4 награди от изложението "Реклама Експо – 2006 и 2007" за дизайн. Сред клиентите на агенцията са Yamaha Music Europe, Apace Music, MM TV, M Tel Bech Masters, I P Bulgaria, Хляб Бонус, Даунтаун, Дион Винари, Зип Травел - България и др.

Когато човек чуе тази внушителна биографична справка, може да се изкуши да си представи някоя 40-50 годишна дама, а Мария е на около 30, носи стилни дрехи, усмихва се много и обича да се забавлява. Това обаче не пречи на усета й за бизнес и реклама, доказателство за което е факта, че е единственият български рекламен шеф, който заминава за рекламните „Оскари” в САЩ.

Прочетено: 5653 пъти



 

Начало » Лайфстайл » Мария Маслева почерпи опит от най-добрите в рекламата

Лайфстайл


Мария Маслева почерпи опит от най-добрите в рекламата Мария Маслева почерпи опит от най-добрите в рекламата

22 Май 2008 Infotech.bg   |  Коментари [0] Категория › Лайфстайл

   increase  decrease

Над 1000 светила в рекламата от цял свят взеха участие в заключителната част на рекламния фестивал Clio Awards в Маями. С най-големите бизнеса се запозна българката Мария Маслева, собственик на рекламна агенция Graphik Design Studio, която взе участие във фестивала в раздела „Дизайн на опаковка”. Статуетки за най-добрите в категориите Design, Print, Outdoor advertising и др. получиха Ogilvy & Mather (Франкфурт) и техния криейтив директор Кристиан Момъртц (Christian Mommertz), канадската рекламна агенция Taxi и техния изпълнителен директор Стийв Мъколън (Steve Mykolyn), лондонската агенция DDB с изпълнителен директор Джереми Крайгън (Jeremy Craigen) и др. Бяха раздадени награди и в категориите Radio, Television/Cinema и др.

“За нас беше важно участието във фестивала, тъй като то много ни помага “да си сверим часовника”, сравнявайки работата си с най-добрите неща, правени в областта на рекламата в световен мащаб” – споделя Мария Маслева. “Участието в подобни фестивали е много полезно” – смята рекламистката, на която предстои и гостуване на големия фестивал в Кан идния месец.

В суперлуксозни клубове, хотели и ресторанти, протекоха 4-те дни на фестивала. Домакин на Clio Awards беше луксозният хотел Gansevoort South в Маями. След церемонията по награждаването в категориите Design, Print, Outdoor advertising и др., участниците отидоха на супер парти в един от най-луксозните клубове в Маями – клуб Set, резервацията на маса в който надвишава $1000. Закриването на Clio Awards 2008 се проведе в бившия хотел на Мадона – Delano, с луксозно pool парти. Като “един от най-хубавите бутикови хотели в Америка” определя Delano списание Вог още през 1995г. Изработен в нежно бяло, интериорът на хотела е дело на френския дизайнер Филип Старк. Известен със своя афинитет към красивото и бляскавото, той избира белия мрамор с искрящите жилки по него за основен материал на стаите и апартаментите в хотела. Изключение от дизайнерската концепция на Старк прави т. нар. Florida Room, чийто дизайн е дело на самия Лени Кравиц. Между $275 и $750 плащат за стая “абонираните” за почивка в хотела знаменитости, сред които са актьорът Уил Смит, Матю Макконъхи, Сандра Бълок, Пи Диди, Крис Рок, Джей Ло.

Списанието за реклама и маркетинг SignCafe беше официални медийни партньори на Clio Awards 2008.

Прочетено: 5571 пъти



 

Хумор и забава

- Мамо, наистина ли пилешката супа помага при простуда?
- Да, сине.
- И защо?
- Защото в пилето има много антибиотици.