Дизайнерско шоу представи новата бутилка на Finlandia Vodka

Уникaлно дизайнерско шоу, вдъхновено от новия дизайн на бутилката на Finlandia Vodka, даде трибуна за изява на млади таланти от различни сфери на иновативния дизайн и доказа, че една бутилка може да бъде произведение на изкуството, което да провокира оригинални решения и различни гледни точки за мода, стил, интериор и начин на живот. На партито присъстваха близо 200 студенти, дизайнери, медии и светски личности, сред които Яна Маринова, Лейди b, Лора Караджова и други.

Създаден под мотото „Perfection Redesigned”, дизайнът на новата бутилка позволява различни начини за последваща употреба. Доказателство за това е и големият брой участници в конкурса на Finlandia Vodka „Perfection Redesigned”, който провокира професионалисти и любители от сферата на индустриалния, интериорния и рекламния дизайн да интегрират бутилката в домашния интериор и офиса. Техните идеи бяха изложени по време на дизайнерската вечер и победителят беше обявен в присъствието на всички гости. Проектът за кресло от бутилки на Finlandia Vodka, дело на Стоян Василев, беше отличен с вота на тричленно жури в състав доц. Калин Тихолов от УАСГ, доц. Станко Войков и доц. Мирослав Богданов от НХА.

В приятната компания на DJ Doncho и Алекс Раева партито завърши с модното ревю на млади дизайнери от Националната художествена академия и Нов български университет. Те представиха свои модни колекции, вдъхновени от тематичните линии Perfection Redesigned и Pure Water, превърнали се в неизменна част от корпоративната политика на Finlandia Vodka в световен мащаб. Акцент в ревюто бяха дрехи, създадени от найлон, с които се апелира към опазване на природата и намаляване употребата на найлонови торбички, които основен замърсител на околната среда и водоемите.

Новата бутилка на Finlandia Vodka е дело на Harri Koskinen, участвал в разработването на дизайните на предишните бутилки и Kenneth Hirst – продуктов дизайнер, разработил креативните визии на парфюми за Дженифър Лопес, Селин Дион, Havana, Tommy Hilfiger, на продукти за бръснене на гиганта Gillette, на металната опаковка на часовниците „Vizio” за швейцарския бранд Movado и много други.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*