Начало » Мода » Деловият свят на DIANA LIROT
Мода
Деловият свят на DIANA LIROT
22 Май 2007 http://www.fashion.bg | Коментари [0] Категория Мода
DIANA LIROT откри своя нов представителен бутик на бул. Витоша 82 в София.
Светският диктатор Eвгени Минчев, момичето на времето по Нова Деси Банова, Мисис Свят 2004 Румяна Маринова, тв водещата Симона от Лабиринт, фолкдивата Андреа, както и делови дами от бизнесредите, парламента и адвокатски колеги бяха гости на събитието. Костюмите на Диана Лирот бяха представени от моделите на Агенция БГ Моделс, а косите са дело на фризьорите от салона за красота на магнетичната Маги Желязкова. Тя в скоро време отркива свой собствен салон за красота. DIANA LIROT е специализирана в производството на костюми за деловата жена. Работи с висококачествени материи и следва неотлъчно модните тенденции. „Модерният цвят за сезона пролет-лято 2007 е бялото. Това е цветът, който в деловите среди винаги предизвиква доверие. Асоциациите с бялото са доброта, искреност, чистота. А какво по-важно за доверието в бизнеса от тези думи. Не на последно място бялото прави жената изискана, то й придава един особен ореол, с който тя няма как да остане незабелязана” сподели актуалните тенденции дизайнерката Диана Лирот. Флоралните мотиви, големи и малки цветя в модерните бяло и черно цветове. Какво по-хубаво от това да имаш настроение и стил в една работна атмосфера.
Дори когато срещата е сериозна, флоралните мотиви внасят леко отпускане, което е необходимо и при най-важните преговори. Лято е, затова трябва да ни е удобно и комфортно, особено , когато работим и сме притиснати от напрежението на деловата атмосфера. Прохладни материи, като лен, осигуряват този комфорт. А коприната и студената вълна говори за лукс и изтънченост - това, което дамата трябва да носи със себе си навсякъде. Не на последно място DIANA LIROT поставя на едно от първите места женствеността. Когато една жена се чувства красива, тя постига върхове не само в личния живот, но и в работата си. Силуетите са вталени, а кройките изчистени, така че да подчертават всяко предимство на женската фигура. Историята на DIANA LIROT започва преди 10 години. Клиенти на фирмата са много авторитетни бизнес имена във всякакви области, както и телевизионни водещи. Сред клиентите на DIANA LIROT са ING BANK, Виаджо Ер, съдийките по футбол - UEFA България, Оптична къща "Ботеро", Нова телевизия, Хемус Ер, Евроком, Турист Сървис Холдинг, Ловно Рибарски съюз, както и фирмата, спечелила търга, организиран от Националната Агенция Митници. Собственикът на PR Aгенция ProFile - Атанас Лазаров пожела попътен вятър и успехи на изискания бутик и поздрави домакинята Диана Лирот на събитието.
Прочетено: 3855 пъти
Още от същата категория
- Дамски маратонки за подарък
- Сайт за дамско бельо на ниски цени
- Редовната употреба на маска за коса ще направи косата ви здрава и блестяща
- Термо боди и предимствата на вълнената материя
- Какво трябва да знаем при избора на мъжки боти
- Дамски нощници – модни тенденции и критерии при избор
- Андреа в реклама на Philipp Plein
- Българска Модна Асоциация с участие в Circular City Week New York
- Детските маратонки от GoSport - впечатляващ дизайн и качество
- Българска Модна Асоциация участва в Европейския проект FASCINATE