PIETRO FILIPI представи колекция пролет-лято 2011

PIETRO FILIPI представи колекция пролет-лято 2011

06 Àïðèë 2011 | Агенция ПРИМА

Символ на безкомпромисно качество и стил, Pietro Filipi е от 18 години на европейския пазар. Облеклата на марката могат да бъдат закупени в 70 магазина в 8 европейски страни. В България Pietro Filipi е от 5 години.

Чешкият моден бранд Pitero Filipi е синоним на дизайнерски облекла за елегантни и взискателни хора, за които безупречният външен вид не е самоцел. Внимателно обмислени детайли са основните характеристики на облеклата pietro filipi.

Марката държи изключително много на индивидуалността. Затова колекциите се състоят от малки серии, които се пускат по етапно. Зареждането на колекция пролет/лято 2011 е от януари до май, на всеки две седмици.

Колекция пролет/лято на Pietro Filipi е представена от супер атрактивна фотосесия на тема бокс. В тази връзка кампанията на марката в България има слогана „БЕЗКОМПРОМИСНО”.

Дамската колекция пролет-лято 2011 е вдъхновена от класическите линии, с акцент върху обема, набора и животински принтове. Мъжката колекция залага на винаги актуалния "london look" - тесни вратовръзки, шлифери, ризи с вдигнати яки и запомнящ се дизайн – всички в ултра слим линия. Неизменна част от мъжката колекция Pietro Filipi е и линията never out of stock – класическите костюми и ризи, в базовата цветова гама, изработени от първокласни материи.

Модни тенденции за пролет-лято 2011