Тюламор Дю вози подпийнали купонджии по домовете

Тюламор Дю вози подпийнали купонджии по домовете

23 ГЊГ Г© 2007 | OT-DO Consult

Ирландското уиски с най-мек вкус, заедно с в. „Нощен Труд”, ще вози подпийнали купонджии по домовете им. Така Тюламор Дю, най-добре продаваното уиски в България, се включва в кампанията за безопасно шофиране. През следващите 10 дни секси полицайки на Тюламор Дю ще обикалят заведенията и ще предупрежадават за опасностите от нетрезвото шофиране.

На изхода на 10-ина най-посещавани столични заведения строгите промоутърки на ТД ще предлагат проверка с дрегер на развеселените компании, дошли с кола (доказва се чрез показване на ключовете от колата). Ако устройството установи повече от допустимата концентрация на алкохол, купонджиите ще получават ваучери за такси или пък ще бъдат извозвани по домовете си с един от двата специални автомобил на Тюламор Дю.

Първите, които се възползваха от неустоимите предложения на Тюламор Дю, бяха поп-певецът Дичо и водещият на „10-те най” Митко Павлов. След шумен купон в „Чекпойнт Чарли” миналата нощ те бяха укротени и прибрани по домовете им от две очарователни полицайки.

Най-доволни от услугата ще бъдат, разбира се абитуриентите, за които най-вече е предназначена услугата.

Ирландското уиски и в. Нощен Труд се надяват да допринесат със своята инициатива за спокойни и щастливи абитуриентски празници в столицата.