Ново безплатно издание за всички, които обичат да си стоят вкъщи

Ново безплатно издание за всички, които обичат да си стоят вкъщи

24 Îêòîìâðè 2007 | Infotech.bg

„ВКЪЩИ&ТВ” влиза в домовете на хиляди българи в 7 града

На пресконференция в клуб Motto беше официално представено новото безплатно издание на Програмата Медия Груп ВКЪЩИ&ТВ. Това е списанието за всички, които обичат домашния уют и спокойствие, съчетало полезна и забавна информация в добре структурирана и ефективна форма.

Ядрото на ВКЪЩИ&ТВ са избрани телевизионни програми, които са основната част на книжното тяло. Основното предимство на изданието е, че обхваща период от една пълна седмица – от понеделник до неделя и се разпространява в петък, за да улесни планирането на свободното време. Специални цветни кодове, отбелязани в легенда, улесняват читателя да намери тв забавление по свой вкус. ТВ акценти насочват към най-значимото, което предстои да видим на малкия екран.

Всяка седмица ВКЪЩИ&ТВ посвещава 2 от общо 64-те си страници на най-важните спортни събития, допълнени с изчерпателен списък на всички преки спортни предавания.

ВКЪЩИ&ТВ предлага на аудиторията винаги актуални за съответната седмица филми; сериали; интервю с родна звезда, позната от екрана; портрет на чужда знаменитост, която ще видим на екрана през седмицата, спорт и новини. Предлага и възможности за домашен уют и забавление – DVD, книги, техника за дома и свободното време, рецепта и судоку. ВКЪЩИ&ТВ се разпространява безплатно от собствен екип в над 300 дистрибуционни точки с много висок трафик – супермаркети, селектирани бензиностанции, пицарии и ресторанти, вериги за бързо хранене, доставки на храна по домовете, масови търговски центрове.

Удоволствието да четат ВКЪЩИ&ТВ ще имат домакинствата в 7 български града – София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Велико Търново и Русе. Списанието излиза в тираж 50 000, което автоматично го прави третото по тираж седмично издание в България. Издателите от Програмата Медия Груп планират да увеличат тиража му до 80 000 копия следващата година.

Представителите на изданието, които присъстваха на пресконференцията, шеговито определиха ВКЪЩИ&ТВ като „другото лице на безплатния културен гайд Програмата. Припомниха, че най-популярният днес седмичен гайд – Програмата, излезе в 16 страници преди 6 години, а днес в 80 до 96 страници предлага най-интересното от културния живот на петте най-големи града в България. ”Безплатните медии са задължени да развиват продукта спрямо потребностите и търсенето”, каза управителят на Програмата Медия Груп Чаба Панкотай и обеща още полезна и забавна информация за всички, които обичат домашния уют.