Начало » Лайфстайл » ДЖЕСИКА АЛБА е новата звезда в календара на Campari

Лайфстайл


ДЖЕСИКА АЛБА е новата звезда в календара на Campari ДЖЕСИКА АЛБА е новата звезда в календара на Campari

05 Декември 2008 Infotech.bg   |  Коментари [0] Категория › Лайфстайл

   increase  decrease

Традиционният за италианската марка календар отпразнува своята 10-та годишнина с изискано парти в Милано

За десета поредна година Campari изненада своите почитатели със стилен и предизвикателен календар под мотото „Club Campari”. На официално парти по този повод, на 2 декември в Милано, беше разкрита тайната около новото лице на марката за този проект – страстната и съблазнителна Джесика Алба, която визуализира основното послание на марката - Червена страст (Red Passion).

Club Campari е световна мултимедийна кампания с участието на невероятната Джесика Алба, уловена от известния фотограф Марио Тестино и легендарният режисьор Жан Пол Гуд. Резултатът: 17 снимки, незабравима телевизионна реклама и вълшебно онлайн преживяване. Допълнително, 13 от снимките на Марио Тестино ще се появят в лимитирана версия на календара на Campari, който ще бъде iотпечатан само в 9999 броя за цял свят.

Концепцията на Club Campari е вдъхновена от идеята за ексклузивните клубове, които сами по себе са затворено общество, събиращи само хора, следващи определена страст – в случая Червената страст на Campari.

Червената страст е основната тема - споделеният елемент, който свързва всички издания на календара на Campari вече 10 години. Още от излизането на първия календар през 2000 г., Campari работи само с известни фотографи. Чрез своето креативно мислене и професионализъм, те създават изкуство, в което показват по модерен и художествен начин, вродената страст на марката. Всяка една от звездите снимали се за календара, е успяла да покаже по различен начин отличителните белези на Campari, чрез собствения си магнетизъм и красота.

В първото издание на календара, на всяка от снимките звездата показва част от тялото си с впечатляващ червен аксесоар или дреха. Следващите издания са илюстрирани от подобна провокация - на фантазия и греховност, уникално представена всяка година, с общи елементи – бутилка на Campari и красива жена. Календарът за 2006 представя промяна в света на Campari, който е въображаем до този момент. Италианската дива, Мартина Коломбари (заснета от фотографа Джовани Гастел) вдъхва живот на Campari, чрез серия от иронични и витални снимки, които изобразяват нея заедно с бутилката на Campari, облечени в различни дрехи с дизайн на Moschino. През 2007 г. ни посрещат в хотел Campari - мистериозно място, на което божествената Салма Хайек спретнато представя архетипа на страстта, заснета от Марио Тестино. Миналата година Campari беше привлечен от невероятната Ева Мендес, която харизматично записва Campari приказки: 12 класически приказки, интерпретирани от обектива на Марино Парисото.

Bob Kunze-Concewitz, Изпълнителен директор на Gruppo Campari споделя: „Стилът, елегантността и класата винаги са разграничавали рекламите на Campari. За пореден път проектът Club Campari пресъздава основните ценности на марката, а именно - страст, изисканост и космополитен дух.”

Прочетено: 2474 пъти



 

Хумор и забава

- Мамо, наистина ли пилешката супа помага при простуда?
- Да, сине.
- И защо?
- Защото в пилето има много антибиотици.