Начало » Лайфстайл » Ивет Лалова стана лице на натурални сокове
Лайфстайл
Ивет Лалова стана лице на натурални сокове
08 Май 2014 Infotech.bg | Коментари [0] Категория Лайфстайл
От началото на май месец в ефир е новият клип на Queen’s, в който виждаме световната финалистка и европейска шампионка по лека атлетика Ивет Лалова. Със своя чар и вдъхновяващи постижения, тя представя трудния път до постигането на съвършенство и перфектен резултат.
„Изключително радостни сме, че именно Ивет Лалова е лице на новата ни кампания. Тя е вдъхновение и пример за голям талант, упорит труд и безкомпромисност по отношение на работата. Вярваме, че всички българи се гордеят с постиженията й и се радваме, че световно признати спортисти като нея прославят България по света. За нас Ивет е пример за това, което всеки трябва да се стреми да постига и което ние в Queen’s следваме като философия – знаем какво стои зад усилията на компанията, но благодарение на тях предоставяме най-доброто на нашите клиенти.“ – споделя Робърт Самарук, Маркетинг директор на Тимбарк България.
Рекламата на натуралните сокове Queen’s е заснета в България, а снимките връщат Ивет Лалова към една от първите й срещи с леката атлетика на Националния стадион. Кариерата на световно известната спортистка започва през 1996, точно в годината, в която Queen’s пуска първите си сокове в България. Освен перфектна форма, тя демонстрира и завидни актьорски умения.
„За мен беше удоволствие да бъда част от проекта, тъй като показва една различна страна, която малко хора познават. Кампанията акцентира върху труда и усилията, необходими за постигането на перфектни резултати и се надявам да вдъхнови повече хора да влагат най-доброто от себе си в това, което правят. Радвам се да бъда лице на марка, която демонстрира високо ниво и не прави компромиси с качеството. За да бъде успешен, спортист като мен трябва да залага точно на това“ – споделя Ивет Лалова.
Специално разработените рецепти за всеки вкус и избора на най-добрите плодове за изработката им правят соковете Queen’s предпочитани от българите вече повече от 15 години. Без подсладители и консерванти, те предоставят едновременно високо качество и наслада на потребителите.
Прочетено: 3859 пъти
Още от същата категория
- Историите на бежанците от войната, представени в онлайн изложбата „Без дом и родина, скитник по света“ от Арт пространство
- Зор Алеф пристига в България с лекцията си „Материализация на мечтата“
- III Открито първенство на България по шахмат за деца до 8, 10 и 12 години в комплекс `Аглика Палас`
- Проведе се държавно първенство по шахмат за деца до 8 и 10 години в Албена
- ЕНЕРГИЯТА ОТ БЕНЕФИСА – СПЕКТАКЪЛ “СЪН” СЕ ПРЕМЕСТИ ОТ “АРЕНА АРМЕЕЦ” В CLUB BLACK AND WHITE НА GRAND HOTEL MILLENNIUM
- Хора с увреждания получиха подкрепа от Мария Силвестър, д-р Венета Павлова, Атанас Лазаров и Цветомира Савова
- Финансови принципи, които трябва да следвате, за да осигурите бъдеще без стрес за вас и вашето семейство
- Художникът Димитър Божков: “Само един цвят не е достатъчен”
- Хабиб вече България: първо с протеинови барове, а после и лично
- Най-големият казино комплекс на Балканите е в София