Кръстниците на guerilla рекламата Perfect Fools идват на Sofia Design Week

Кръстниците на guerilla рекламата Perfect Fools идват на Sofia Design Week

07 ГћГ­ГЁ 2011 | Infotech.bg

Кръстниците на guerilla рекламата, както British TV Awards нарекоха Perfect Fools, са едни от най-очакваните лектори на Sofia Design Week 2011. Всеки един от членовете на екипа на Perfect Fools е твърдо убеден, че промяната и възможностите, които дигиталният свят внесе в живота ни, тепърва предстоят. Признават, че са напълно обсебени от силата и потенциала на новите технологии и начина, по който те създават забавна и силно ангажираща и трайна връзка между бранда и потребителите.

В началото на месец май Perfect Fools спечелиха две отличия на The Webby Awards 2011, в категориите Уебсайт/Телекомуникация интерактивна реклама – имейл маркетинг. В портфолиото им стоят и престижни награди от фестивалите EPICA Awards, Young Guns Awards, One Show, Golden Award of Montreux. Сред клиентите им се нареждат гигантите Converse, Heintz, McDonald’s, Puma, Yota, Bouygues, Skittles и много други.

Една от последните им емблематични кампании е Facebook книга, онлайн платформа, която позволява да превърнеш в книга цялото съдържание от Facebook профила си. На международния дизайн http://design.fashion.bg Форум в София, Perfect Fools ще споделят и опита си от срещите на Creative Social – ежегодна среща на 34-те най-добри дизайнери http://design.fashion.bg в света, самоопределящи се като „перфектното племе и катализатор за промяна”.