Начало » Лайфстайл » Рекламистът, украсил с мустачки от мляко световните топмодели и фотографът на Versace идват у нас за “разпродажба на идеи” през ноември
Лайфстайл
Рекламистът, украсил с мустачки от мляко световните топмодели и фотографът на Versace идват у нас за “разпродажба на идеи” през ноември
25 Октомври 2008 Infotech.bg | Коментари [0] Категория Лайфстайл
Супер оригинална е концепцията на рекламния Admall 2008, който ще се проведе в Интер Експо център от 5 до 8 ноември. Фестивалът на Рекламодателя ще се проведе под формата на “пазар на идеи” и ще даде възможност на рекламодатели да се срещнат с рекламни и ПР агенции и журналисти, като едновременно с това почерпят световен опит. Под формата на лекции и уъркшопове ще протече фестивала, но няма да се ограничи само с това. Пърформанс на известния фотограф на Versace Стефано Опо, който ще снима на живо пред публика, уникално парти, което ще е осветено само от фаровете на лимузини, грандиозно откриване и серия от партита, на които ще се смесят лукс, блясък и хаосът на творческата атмосфера, ще ви пренесат в света на божествените идеи. Истинска плеяда от световни звезди ще изсипе най-доброто от своите познания и опит върху “простосмъртните” по време на Рекламния Mall.
Сред тях са «отговорникът» цяла Америка да пие Будвайзер, който украси с мустачки от мляко световните топмодели Тод Грант (партньор и креативен директор в независимата Cole&Weber United, Сиатъл), фотографът на Версаче Стефано Опо, създал най-добрите принтове в Европа за последните две години, работил за имена като Симпли Ред, Дюран Дюран, Ерос Рамацоти, Боб Гелдоф, Бой Джордж и др., бразилецът, направил от дизайна на Nike цяла легенда, обявен за най-добрият дизайнер в света под 27 години Гилермо Борше, управителят на училището по визуални изкуства в Ню Йорк Ричард Уайлд и неговата съпруга, които знаят всичко за печеленето на пари чрез нестандартна визуална комуникация и ПР-ка от Ню Йорк Саманта Дидженаро, свежа и готина като съименничката си от „Сексът и градът”, която ще издаде тайните на многобройните си ПР успехи в най-динамичния град в света.
Световните гости страхотно са харесали уникалната идея на “Фестивала на Рекламодателя” - Admall 2008 за «разпродажба» на идеи, обвързана с визията за големия mall, тъй като до момента тя се реализира за първи път в света. Идеята на организаторите е mall-ът да стане ежегодна традиция, на която да обменят опит рекламодатели и агенции от цял свят
Прочетено: 3179 пъти
Още от същата категория
- Историите на бежанците от войната, представени в онлайн изложбата „Без дом и родина, скитник по света“ от Арт пространство
- Зор Алеф пристига в България с лекцията си „Материализация на мечтата“
- III Открито първенство на България по шахмат за деца до 8, 10 и 12 години в комплекс `Аглика Палас`
- Проведе се държавно първенство по шахмат за деца до 8 и 10 години в Албена
- ЕНЕРГИЯТА ОТ БЕНЕФИСА – СПЕКТАКЪЛ “СЪН” СЕ ПРЕМЕСТИ ОТ “АРЕНА АРМЕЕЦ” В CLUB BLACK AND WHITE НА GRAND HOTEL MILLENNIUM
- Хора с увреждания получиха подкрепа от Мария Силвестър, д-р Венета Павлова, Атанас Лазаров и Цветомира Савова
- Финансови принципи, които трябва да следвате, за да осигурите бъдеще без стрес за вас и вашето семейство
- Художникът Димитър Божков: “Само един цвят не е достатъчен”
- Хабиб вече България: първо с протеинови барове, а после и лично
- Най-големият казино комплекс на Балканите е в София