Начало » Любопитно » Кръстниците на guerilla рекламата Perfect Fools идват на Sofia Design Week

Любопитно


Кръстниците на guerilla рекламата Perfect Fools идват на Sofia Design Week Кръстниците на guerilla рекламата Perfect Fools идват на Sofia Design Week

07 Юни 2011 Infotech.bg   |  Коментари [0] Категория › Любопитно

   increase  decrease

Кръстниците на guerilla рекламата, както British TV Awards нарекоха Perfect Fools, са едни от най-очакваните лектори на Sofia Design Week 2011. Всеки един от членовете на екипа на Perfect Fools е твърдо убеден, че промяната и възможностите, които дигиталният свят внесе в живота ни, тепърва предстоят. Признават, че са напълно обсебени от силата и потенциала на новите технологии и начина, по който те създават забавна и силно ангажираща и трайна връзка между бранда и потребителите.

В началото на месец май Perfect Fools спечелиха две отличия на The Webby Awards 2011, в категориите Уебсайт/Телекомуникация интерактивна реклама – имейл маркетинг. В портфолиото им стоят и престижни награди от фестивалите EPICA Awards, Young Guns Awards, One Show, Golden Award of Montreux. Сред клиентите им се нареждат гигантите Converse, Heintz, McDonald’s, Puma, Yota, Bouygues, Skittles и много други.

Една от последните им емблематични кампании е Facebook книга, онлайн платформа, която позволява да превърнеш в книга цялото съдържание от Facebook профила си. На международния дизайн http://design.fashion.bg Форум в София, Perfect Fools ще споделят и опита си от срещите на Creative Social – ежегодна среща на 34-те най-добри дизайнери http://design.fashion.bg в света, самоопределящи се като „перфектното племе и катализатор за промяна”.

Прочетено: 2629 пъти



 

Хумор и забава

Блондинка с къса пола се качва по стълби. След нея върви мъж и поглежда под полата й. Блондинката ядосана се обръща:
- Как не ви е срам! Вие не сте никакъв джентълмен.
- А вие не сте никаква блондинка - отговорил джентълменът.