Начало » Мода » Nivea разкодира езика на кожата

Мода


Nivea разкодира езика на кожата Nivea разкодира езика на кожата

07 Юни 2011 Infotech.bg   |  Коментари [0] Категория › Мода

   increase  decrease

NIVEA разкодира пет различни „индивидуалности на кожата”, които нямат нищо общо с пола на човек или с културната среда. Проведеното от NIVEA международно изследване сред повече от 8 000 мъже и жени потвърждава корелационната връзка между биографията на човек, индивидуалността и типа кожа. Благодарение на изследването експертите на NIVEA откриват петте профила. Тези открития водят до интересни заключения, които могат да послужат за по-нататъшното разработване на нови продукти за грижа за кожата.

Резултатите от международното изследване показват, че нашата кожа има емоционална интелигентност – тя е орган с много „таланти“, който се адаптира към променящите се условия по време на нашия живот. Проучването предоставя важна информация за научноизследователската дейност и разработването на следващото поколение продукти от NIVEA, които ще бъдат съобразени не само с физиологичните, но и емоционалните аспекти на различните типове кожа. NIVEA разкодира петте профила. „Действащи“ – това е най-големият дял, около 30% от хората попадат в него. Те са потребителите, които най-често използват продукти за грижа за своята кожата. Втората категория са „обмислящи“ (също около 30%), които определят кожа си като „нормална” и предпочитат да използват практични продукти за нейната грижа - като дезодоранти и слънцезащитни продукти. Третият вид са „търсещи“. Това са интуитивни хора, които са адаптивни и търсещи признание. Тяхната кожа често не е здрава и балансирана и страда от черни точки и замърсявания (12% от хората по света). „Помагащите“ са социално ангажирани и жизнени хора, много емоционални и ориентирани към ценностите с особено чувствителна кожа (11%). Последният тип са „моралисти”. Това са хора с високи социални и етични стандарти. Те са най-активните потребители на продукти за грижа за кожата. Имат суха, комбинирана или много суха чувствителна кожа (около 6%).

Като резултат от създаването на петте профила на различни индивидуалности на кожата, продуктите на NIVEA ще имат възможността да отговорят не само на физиологичните, но и на емоционалните нужди на хората.

Прочетено: 2402 пъти



 

Хумор и забава

Блондинка с къса пола се качва по стълби. След нея върви мъж и поглежда под полата й. Блондинката ядосана се обръща:
- Как не ви е срам! Вие не сте никакъв джентълмен.
- А вие не сте никаква блондинка - отговорил джентълменът.